دانلود مستند انسان Human 2015 دوبله فارسی

ژانر: مستند

سال ساخت: 2015

کشور سازنده: فرانسه

مدت زمان: 263 دقیقه

0
0
دانلود مستند انسان Human 2015 دوبله فارسی
IMDB 8.6

داستان فیلم انسان ، Human

دانلود مستند انسان Human 2015

مستند “انسان” پروژه ی دیگری از کارگردان مستند “خانه” محصول ۲۰۰۹ یان آرتوس برتنارد میباشد شامل مجموعه ای از داستان هایی از چهره و ماهیت دنیای ما که به ما می فهماند معنای واقعی انسان بودن یعنی چه. داستان هایی سرشار از عشق و شادی و همچنین تنفر و خشونت. مستند “بشریت” به ما اجازه می دهد کمی به جهان اطرافمان بنگریم و درباره انسان بودنمان کمی تامل کنیم…

Human یک مستند ویژه و چند منظوره است که توسط Yann Arthus-Bertrand ساخته شده است. این مستند، که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ اکران شد، به بررسی چیستی انسان می‌پردازد، از طریق مصاحبه با افرادی از سراسر دنیا.

Human گزارشی است دربارهٔ تجربیات انسانی مختلف از سراسر دنیا. ایت رفته توسط Yann Arthus-Bertrand و تیمش در طول دو سال به دنبال گرفتن مصاحبه از انسان‌های مختلف با پیشینه‌ها، فرهنگ‌ها و زندگی‌های متفاوت از سراسر جهان بودند. ایده اصلی این مستند این است که انسان‌ها، با تمام تفاوت‌ها و منحصر به فرد بودن‌هایشان، در نهایت به یک مجموعهٔ انسانی مشترک متصل هستند.

از حکایات بزرگراه‌های لس آنجلس تا ناحیه فقیر نشین کیمیا، از دل جنگل های آمازون تا ارتفاعات هیمالیا، این فیلم فضایی عمیق و موثر برای اکتشاف تجارب انسانی از سراسر جهان فراهم می‌کند.

اهداف و اهمیت مستند

هدف فیلم دوبله فارسی Human ایجاد فضایی برای درک و تامل در تجارب مشترک انسانیست. این مستند خود را به تجسم یکپارچگی آدمی می‌خمیده و مقوله انسانیت را از درون خانوادهٔ انسانی جهانی مورد بررسی قرار می‌دهد.

اتحاد، رنج، عشق، جنگ، سلامت روان، خشونت، گرسنگی، مهاجرت و بسیاری دیگر از مباحثی که در این مستند زنده است برای تمام انسانها به نحوی وابسته است و این معنای واقعی مثل «ما همگی در این کشتی یکی هستیم.»

مستند انسان با شیوه‌ای انسان‌دوستانه و در عین حال جسورانه، دست به بررسی این برهم‌کنش‌های مشترک می‌زند و ناسازگاری‌ها و یکپارچگی‌هایی که انسانیت را تشکیل می‌دهد، را به تصویر می‌کشد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا
سارا
1 سال قبل

سلام. سانسور شده است؟

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x