IMDB 6.4

داستان فیلم سرزمین فردا ، Tomorrowland

معرفی سرزمین فردا Tomorrowland 2015

فیلم سرزمین فردا محصول کشور آمریکا و اسپانیا و فرانسه و کانادا و انگلستان و چین و ایتالیا و آلمان در ژانر اکشن و ماجراجویی و خانوادگی میباشد.فیلم جدید سرزمین فردا توسط Brad Bird کارگردانی شده و بازیگرانی همچون George Clooney و Britt Robertson و Hugh Laurie در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۶.۴از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Tomorrowland

نوجوانی که از کنجکاوی علمی منفجر می شود و یک مخترع نابغه سابق، در بند یک سرنوشت مشترک، ماموریتی را آغاز می کنند تا اسرار مکانی را در جایی در زمان و مکان که در حافظه جمعی آنها وجود دارد کشف کنند.

نقد و بررسی فیلم سرزمین فردا

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Tomorrowland به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x