IMDB 6.7

داستان فیلم اکولایزر 2 ، The Equalizer 2

دانلود فیلم اکولایزر ۲ The Equalizer 2

فیلم اکولایزر ۲ (The Equalizer 2) “رابرت مککال” (دنزل واشنگتن) که در اجرای عدالت چه برای ثروتمندان و چه برای مظلومان هیچ ترسی از خود نشان نمیدهد، این بار با کسی طرف است که حاضر به دادن زندگی اش برای اوست…

دانلود فیلم جدید اکولایزر ۲

فیلم اکولایزر ۲ محصول سال کشور آمریکا در ژانر میباشد. ایکوالایزر ۲ توسط Antoine Fuqua کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Denzel Washington و Pedro Pascal و Ashton Sanders در آن ایفای نقش کرده اند.

فیلم اکولایزر ۲ (The Equalizer 2) یک فیلم اکشن و جنایی آمریکایی به کارگردانی آنتونی فوکا و نوشته شده توسط ریچارد ونک است. این فیلم دنبالهٔ فیلمی به همین نام «برابرساز» در سال ۲۰۱۴ است. از بازیگران فیلم می‌توان به دنزل واشنگتن، اشتون ساندرس، پدرو پاسکال، ملیسا لیو و بیل پولمن اشاره کرد.

داستان فیلم از این قرار است که رابرت مک‌کال (دنزل واشنگتن)، مردی مرموز که در گذشته یک مامور مخفی بوده، به دنبال قاتل دوستش، مونا (مریسا لیو)، است. او سرنخ‌هایی پیدا می‌کند که او را به یک گروه جنایتکار به رهبری دیوید دارکی (پدرو پاسکال) می‌رساند. مک‌کال تصمیم می‌گیرد که انتقام خون مونا را بگیرد و با دارکی و گروهش مبارزه کند.

فیلم اکولایزر ۲ یک فیلم اکشن هیجان‌انگیز است که با بازی درخشان دنزل واشنگتن به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ تبدیل شد. واشنگتن بار دیگر نقش مک‌کال را به‌خوبی ایفا می‌کند و نشان می‌دهد که هنوز هم یکی از بهترین بازیگران اکشن جهان است.

فیلم از نظر فنی نیز فیلم خوبی است. کارگردانی آنتونی فوکا قوی است و صحنه‌های اکشن فیلم به خوبی کارگردانی شده‌اند. فیلمنامه فیلم نیز خوب است و داستان را به‌خوبی روایت می‌کند.

فیلم اکولایزر ۲ یک فیلم اکشن خوب است که ارزش دیدن را دارد. این فیلم با بازی درخشان دنزل واشنگتن و کارگردانی قوی آنتونی فوکا می‌تواند مخاطبان را راضی کند.

در اینجا برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اکولایزر ۲ آورده شده است:

نکات مثبت:

  • بازی درخشان دنزل واشنگتن
  • کارگردانی قوی آنتونی فوکا
  • صحنه‌های اکشن خوب
  • داستان خوب

نکات منفی:

  • فیلمنامه کمی کلیشه‌ای است
  • برخی از شخصیت‌ها چندان توسعه نیافته‌اند

در مجموع، فیلم اکولایزر ۲ یک فیلم اکشن خوب است که ارزش دیدن را دارد. این فیلم با بازی درخشان دنزل واشنگتن و کارگردانی قوی آنتونی فوکا می‌تواند مخاطبان را راضی کند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x