IMDB 6.7

داستان فیلم ندای وحش ، The Call of the Wild

دانلود فیلم ندای وحش The Call of the Wild

فیلم آوای وحش (The Call of the Wild) یک فیلم ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی کریس سندرز و نویسندگی مایکل گرین است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته جک لندن ساخته شده است. در این فیلم هریسون فورد، دن استیونز، عمر سی، و کارن گیلان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در سال ۱۸۹۰ در آلاسکا اتفاق می‌افتد. یک سگ اسکیمو-آلاسکایی به نام بوک توسط یک مرد خشن به نام سولونی خریداری می‌شود. سولونی بوک را برای حمل بار در معدن طلا در آلاسکا به کار می‌گیرد. بوک در ابتدا از کارش متنفر است، اما به تدریج با دیگر سگ‌ها دوست می‌شود و یاد می‌گیرد که چگونه در طبیعت زنده بماند.

بوک در نهایت توسط یک مرد مهربان به نام جان تورنت خریداری می‌شود. تورنت بوک را به عنوان سگ سورتمه خود به کار می‌گیرد. بوک و تورنت با یکدیگر دوست می‌شوند و در ماجراجویی‌های زیادی شرکت می‌کنند.

آوای وحش یک فیلم زیبا و پرماجرا است که داستانی جذاب و الهام‌بخش را روایت می‌کند. این فیلم به قدرت اراده و روحیه بقا می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان در سخت‌ترین شرایط نیز زنده ماند.

این فیلم با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از بازی خوب بازیگران، جلوه‌های ویژه زیبا، و داستان جذاب فیلم تمجید کردند. مخاطبان نیز از این فیلم به عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده و خانوادگی یاد کردند.

در مجموع، آوای وحش یک فیلم خوب است که برای مخاطبان خانوادگی مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و سرگرم‌کننده را با پیامی آموزنده در مورد اهمیت حفاظت از محیط زیست ارائه می‌دهد.

۴.۵ ۴ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x