IMDB 4.8

نسخه زبان اصلی

داستان فیلم استراتون ، Stratton

دانلود فیلم استراتون

استراتون ، یک فیلم اکشن به کارگردانی سایمون وست می‌باشد. داستان فیلم درباره‌ی یک کماندوی ویژه‌ی خدمات دریایی به نام جان استراتون هست که ماموریت می‌یابد یک خلافکار زندانی را ردیابی و دستگیر کند. اما…

فیلم استراتون در سال ۲۰۱۷ توسط کشور انگلستان تولید شده است. این فیلم در ژانر های اکشن ، ماجراجویی و هیجان انگیز ساخته شده است. فیلم استراتون توسط Simon West کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده اند میتوان به Gemma Chan, Connie Nielsen, Tom Felton اشاره کرد.

Stratton فیلمی با سبک اکشن و هیجان‌انگیز است که Simon West به کارگردانی آن پرداخته است. فیلم Stratton در سال ۲۰۱۷ اکران شد و داستان آن برگرفته از سری رمان‌های دانکان فالکون است که در آن‌ها شخصیت جان استرتون بازیگر اصلی رمان است.

فیلم حول شخصیت John Stratton، یکی از برترین عملیات‌های ویژه سرویس ناوی بریتانیا (SBS) با پشتیبانی از افراد شبکه اطلاعاتی بریتانیا MI6 میچرخد. وقتی یک ماموریت تروریستی برای دستیابی به اسلحه های بیولوژیک در ایران می‎شود، استراتون به همراه تیم خود برای متوقف کردن آن به صحنه می‌رود.

بازیگران

Dominic Cooper در نقش Stratton بازی کرده است. همچنین بازیگران دیگری نظیر Gemma Chan, Austin Stowell و Tyler Hoechlin نقش‌های محوری این فیلم را ایفا کرده‌اند.

نگاه انتقادی

به طور کلی, فیلم استراتون نقد‌ها و بازخوردهای متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرده است. برخی منتقدان بازی Dominic Cooper و سایر بازیگران را در فیلم تحسین کرده‌اند، اما در عین حال انتقاداتی در خصوص داستان فیلم و سناریوی آن ابراز شده است. می‌توان گفت برخی از سکانس‌های اکشن فیلم را ویژه و هیجان‌انگیز بیان کرده‌اند در حالی که برخی دیگر معتقدند که فیلم به دلیل ضعف در نوشتار سناریو و در نهایت داستان فیلم موفقیت زیادی کسب نکرده است.

نتیجه گیری

در کل، استراتون فیلمی است در سبک اکشن و با برخی صحنه‌های هیجان‌انگیز. اینکه این فیلم توانسته است یا خیر با وجود تیم بازیگری خوب به همراه تریلرهای جذاب، اهداف خود را برآورده کند موضوعی است که بستگی به نگاه و ذائقه هر تماشاگر دارد.

۳ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x