IMDB 8

خلاصه داستان فیلم لازاروی خوشحال

معرفی لازاروی خوشحال Happy as Lazzaro 2018

فیلم لازاروی خوشحال محصول کشور ایتالیا و سوییس و فرانسه و آلمان در ژانر درام و فانتزی و معمایی میباشد.فیلم جدید لازاروی خوشحال توسط Alice Rohrwacher کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Adriano Tardiolo و Agnese Graziani و Alba Rohrwacher در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۸از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Happy as Lazzaro

فیلم به شادی لازارو (Lazzaro felice) فیلم لازاروی خوشحال،داستان آشنایی لازارو ، پسر کشاورزی که عده ای او را ساده لوح میخوانند با تانکردی ، پسری نجیبزاده که توسط آرزوها و تصوراتش نفرین شده است ، میباشد. آنها در روستایی دورافتاده تحت سلطه آلفونسینا زندگی میکنند. این دوستی تا اندازهای برای لازارو ارزشمند میشود که بعد از مدتی برای یافتن تانکردی پا به شهر میگذارد. جایی که او مثل یک قطعه از گذشته است که در دنیای مدرن گم شده است و…

نقد و بررسی فیلم لازاروی خوشحال

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Happy as Lazzaro به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x