دانلود فیلم Chouf 2016

ژانر: جنایی ، درام

سال ساخت: 2016

کشور سازنده: فرانسه

مدت زمان: 108 دقیقه

1
0
دانلود فیلم Chouf 2016
IMDB 6.3

نسخه زبان اصلی

خلاصه داستان فیلم چوف

فیلم صوفیان دانشجویی ۲۰ ساله است که تصمیم میگیرد تعطیلاتش را در محل تولدش مارسی بگذراند. برادر او یک دلال مواد مخدر است که بزودی صوفیان را متقاعد میکند تا قید درس را بزند و وارد شبکه مواد مخدر شود. صوفیان به سرعت در این عرصه خود را بالا میکشد و تبدیل به دست راست رئیس کارتل میشود، اما این کار عوارض خطرناکی دارد…

فیلم Chouf در سال ۲۰۱۶ توسط کشور فرانسه ساخته شده است. این فیلم در ژانر های جنایی و درام به تولید رسیده است. فیلم Chouf توسط Karim Dridi کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده اند میتوان به Sofian Khammes, Foued Nabba, Oussama Abdul Aal اشاره کرد.

Chouf” یک فیلم مهیج فرانسوی است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است. فیلم توسط Karim Dridi کارگردانی شده است و داستان فیلم نیز توسط این کارگردان و Julie Rey نوشته شده است.

“Chouf” داستان سفیان را روایت می‌کند، دانشجوی ۲۰ ساله که در Revision مارسئی است. او به سرزمین مادری خود برمی‌گردد تا برادر خود، در اروپا زندگی کند. اما وقتی برادرش به طرز وحشیانه‌ای کشته می‌شود، سفیان وظیفه انتقام خود را می‌پذیرد.

بازیگران

بازیگران اصلی فیلم عبارتند از:

  • Sofian Khammes در نقش Sofiane
  • Foued Nabba در نقش Reda
  • Zine Darar در نقش Lounès
  • Oussama Abdul Aal در نقش Nazir
  • Nailia Harzoune در نقش Sarah

“Chouf” یک نگاه عمیق به خشونت ناشی از معاملات مواد مخدر در فرانسه به ویژه در محل سکونت مهاجران است، و در عین حال نشان می‌دهد چگونه فردی می‌تواند توسط نفرت و خشونت جذب شود و زندگی اش را تغییر دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x