دانلود فیلم ایمان داشتن Believe 2016

ژانر: درام

سال ساخت: 2016

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان: 119 دقیقه

0
0
دانلود فیلم ایمان داشتن Believe 2016
IMDB 5.1

نسخه زبان اصلی

خلاصه داستان فیلم ایمان داشتن

دانلود فیلم ایمان داشتن ۲۰۱۶

متیو صاحب یک کسب و کار است که در طول دوران سخت اقتصادی، از سود و موفقیت خود میگذرد تا به بی نوایان کمک مالی کند. این تصمیمات متیو حسابی کارکنانش را عصبانی کرده است. زمانی که متیو با بچه ای بنام کلارنس که به معجزه اعتقاد دارد، آشنا میشود شرایط مقداری تغییر میکند…

فیلم ایمان داشتن در سال ۲۰۱۶ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانر درام به تولید رسیده است. ایمان داشتن توسط Billy Dickson کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده اند میتوان به اشخاصی چون Ryan O’Quinn, Shawnee Smith, Danielle Nicolet اشاره کرد.

Believe” یک فیلم درام آمریکایی است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است. این فیلم توسط Billy Dickson کارگردانی شده است و داستان فیلم نیز توسط همین شخص و Ryan O’Quinn نوشته شده است.

“Believe” داستان یک مرد به نام Matthew Peyton را روایت می‌کند. او که یک تاجر کوچک شهری است، با مشکلات مالی رو به رو شده و نمی‌تواند بزرگ‌ترین جشن شهر که هر ساله برگزار می‌شود را حمایت کند. پس از اینکه از همه چیز دور می‌شود، او با یک پسر بی‌خانمان غیرمعمولی به نام Clarence آشنا می‌شود.

او به متیو می‌گوید که یک معجزه خواهد آمد و او با این وضعیت برخواهد خورد. در نهایت، متیو اتخاذ تصمیمی دلربا برای جشنواره که نه تنها جشنواره را نجات می‌دهد، بلکه نیز زندگی متیو را برای همیشه تغییر می‌دهد.

بازیگران

بازیگران اصلی فیلم عبارتند از:

  • Ryan O’Quinn در نقش Matthew Peyton
  • Shawnee Smith در نقش Dr. Nancy Wells
  • Danielle Nicolet در نقش Sharon Joseph
  • Kevin Sizemore در نقش Albert Bagley
  • David DeLuise در نقش Tom Blackhorn

“Believe” یک داستان تلخ و شیرین است که ما را یادآوری می‌کند که همیشه امید وجود دارد و می‌توان با کمک به دیگران زندگی‌مان را تغییر داد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x