IMDB 6.7

داستان فیلم بلوند اتمی ، Atomic Blonde

معرفی بلوند اتمی Atomic Blonde 2017

فیلم بلوند اتمی محصول کشور آمریکا و آلمان و سوئد و مجارستان در ژانر اکشن و هیجان انگیز میباشد.فیلم جدید بلوند اتمی توسط David Leitch کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Charlize Theron و James McAvoy و John Goodman در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۶.۷از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Atomic Blonde

فیلم برگرفته از رمان سردترین شهر، به قلم آنتونی جانستون است که داستان آن حول محور جاسوسی میباشد که موظف به پیدا کردن لیستی از مأموران دوجانبه است که در حال قاچاق به غرب می باشند.

نقد و بررسی فیلم بلوند اتمی

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Atomic Blonde به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

Atomic Blonde فیلمی سرگرم‌کننده و پرکشش است که با بازی درخشان شارلیز ترون در نقش لورین برتون، به موفقیت می‌رسد. ترون، با بدنی آماده و مهارت‌های رزمی برجسته، نقش یک مامور جاسوسی را به زیبایی ایفا می‌کند که در دنیای خطرناک و بی‌رحم جاسوسان دوجانبه می‌جنگد.

فیلم با صحنه‌های اکشن نفس‌گیر و خشن خود، مخاطب را سرگرم می‌کند. لیچ، که کارگردانی فیلم‌های اکشن موفقی مانند جان ویک (۲۰۱۴) و دد پول (۲۰۱۶) را در کارنامه دارد، در این فیلم نیز با استفاده از ضربات سریع و صحنه‌های رزمی خلاقانه، هیجان را به اوج می‌رساند.

داستان فیلم، اگرچه پیچیده نیست، اما جذاب و سرگرم‌کننده است. فیلم با سرعتی تند پیش می‌رود و مخاطب را تا پایان فیلم درگیر می‌کند.

بلوند اتمی فیلمی موفق است که طرفداران فیلم‌های اکشن را راضی خواهد کرد. این فیلم با بازی درخشان شارلیز ترون، صحنه‌های اکشن نفس‌گیر و داستانی جذاب، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را برای مخاطب فراهم می‌کند.

در اینجا برخی از نقاط قوت و ضعف فیلم Atomic Blonde آورده شده است:

نقاط قوت:

  • بازی درخشان شارلیز ترون
  • صحنه‌های اکشن نفس‌گیر
  • داستان جذاب
  • کارگردانی دیوید لیچ

نقاط ضعف:

  • داستان کمی پیش‌بینی‌پذیر است
  • شخصیت‌ها به‌طور کامل توسعه نیافته‌اند

در مجموع، بلوند اتمی فیلمی سرگرم‌کننده و پرکشش است که طرفداران فیلم‌های اکشن را راضی خواهد کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا
1 سال قبل

سلام آدمین عزیز لینگ دانلود ها مشکل داره ارور میده رسیدگی کنید

Mohamad
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  رضا

سلام و عرض ادب خدمت شما. لینک های قدیمی وبسایت این مشکل را دارا میباشند، از شما پوزش میطلبیم.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x