IMDB 7.0

داستان فیلم پدران و دختران ، Fathers & Daughters

پدران و دختران (Fathers & Daughters) یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵ است که توسط گابریل موچینو کارگردانی و توسط برد دش بر اساس رمانی به همین نام اثر بنیامین مارکوویچ نوشته شده است. در این فیلم راسل کرو، آماندا سایفرد، آرون پال، دیانا کروگر، کونزنی والیس، بروس گرینوود، جانت مک‌تیر، کیلی راجرز، جین فوندا و اکتاویا اسپنسر ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم در مورد جیک دیویس (راسل کرو) نویسنده مشهوری است که پس از تصادف رانندگی دچار آسیب مغزی شدید می‌شود. این حادثه باعث می‌شود که جیک حافظه خود را از دست بدهد و رابطه‌اش با دخترش کیت (آماندا سایفرد) را فراموش کند.

کیت که در حال حاضر یک نویسنده جوان و موفق است، تلاش می‌کند تا پدرش را به یاد گذشته بیاورد. او خاطرات خود را با پدرش مرور می‌کند و سعی می‌کند تا به او کمک کند تا دوباره به زندگی عادی خود بازگردد.

پدران و دختران یک فیلم درام خانوادگی است که به موضوع رابطه پدر و دختر می‌پردازد. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد.

نکات مثبت فیلم:

* داستان جذاب و پرکشش
* بازی خوب بازیگران
* کارگردانی خوب گابریل موچینو
* موسیقی متن زیبا

نکات منفی فیلم:

* پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، پدران و دختران یک فیلم درام خانوادگی خوب است که برای مخاطبان بزرگسال مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x