IMDB 5.7

نسخه دوبله فارسی

خلاصه داستان فیلم مسیر مرگ

دانلود فیلم مسیر مرگ ۲۰۱۲

فیلم Move On (2012) یک فیلم اکشن، درام، فیلم جاده‌ای، و دلهره‌آور محصول سال ۲۰۱۲ دانمارک و آلمان است. این فیلم به کارگردانی اسگر لت و نویسندگی یوهان هانسن ساخته شده است. در این فیلم مادس میکلسن، گابریلا مارچینکاوا، کارل فیشر، و لوکاس گوستافسن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در مورد یک مامور مخفی ناشناس به نام نیکلاس است که در حال انجام یک ماموریت خطرناک است. او باید یک چمدان مرموز را به مقصد نامعلومی برساند. نیکلاس در طول مسیر با مشکلات و خطرات مختلفی روبرو می شود. او باید از دست افرادی که به دنبال چمدان هستند فرار کند و همچنین باید مراقب باشد که چمدان را به افراد اشتباه ندهد.

بازی بازیگران:

بازی مادس میکلسن در نقش نیکلاس یکی از نقاط قوت فیلم است. میکلسن نقش یک مامور مخفی سرد و بی‌احساس را به خوبی ایفا می کند. او در صحنه‌های اکشن نیز عملکرد خوبی دارد.

کارگردانی:

اسگر لت کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. لت کارگردانی پرتنش و هیجان‌انگیزی را ارائه می دهد. او در صحنه‌های اکشن از نماهای زیبایی استفاده می کند.

نکات مثبت فیلم:

* بازی خوب بازیگران، به ویژه مادس میکلسن
* کارگردانی پرتنش و هیجان‌انگیز
* داستان جذاب و پرکشش

نکات منفی فیلم:

* فیلمنامه کمی کلیشه‌ای است
* پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، Move On یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز خوب است که برای طرفداران این ژانر مناسب است. این فیلم بازی خوب بازیگران، کارگردانی پرتنش، و داستان جذاب را ارائه می دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali
Ali
3 ماه قبل

لطفا کشور سازنده و امتیاز فیلم را بنویسید

Mohamad
مدیر
3 ماه قبل
پاسخ به  Ali

سلام خدمت شما. افزوده خواهد شد.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x