IMDB 7.5

داستان فیلم جان ویک-بخش 2 ، John Wick-Chapter 2

دانلود فیلم جان ویک: بخش ۲ John Wick-Chapter 2

پس از تسویه حساب با روسها در قسمت اول فیلم، حالا که ویک به زندگی عادی خود بازگشته، سروکله سانتینو د آنتونیو، برادر سردسته مافیای ایتالیا از راه میرسد و وی از ویک به علت داشتن نشان تعهد میخواهد که دِینش را ادا کند و از ویک میخواهد خواهرش که سردسته مافیا است را به قتل برساند. ویک امتناع میکند و سانتینو در واکنشی عجولانه خانه ویک را به آتش میکشد. حال غول درونی ویک بیدار شده و او ابتدا به دنبال ادای دین (که در دنیای آدمکشها یک رسم میباشد) نسبت به سانتینو و سپس انتقام از وی است و…

دانلود فیلم جدید جان ویک: بخش ۲ از ناب مووی

فیلم جان ویک-بخش ۲ محصول سال کشور آمریکا و ایتالیا و هنگ کنگ و کانادا در ژانر میباشد. جان ویک-بخش ۲ توسط Chad Stahelski کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Keanu Reeves و Riccardo Scamarcio و Ian McShane در آن ایفای نقش کرده اند

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

John Wick Chapter 2

John Wick: Chapter 2 یک فیلم در ژانر نئو نوآر اکشن مهیج آمریکایی، به نویسندگی دریک کولستاد و کارگردانی چاد استاهلسکی است. این اثر دنباله‌ای بر فیلم جان ویک در سال ۲۰۱۴ به‌ شمار می‌رود. این اثر دنباله‌ ای بر فیلم جان ویک در سال ۲۰۱۴ به‌ شمار می‌رود. فیلم ‌برداری جان ویک ۲ از اکتبر ۲۰۱۵ در نیویورک سیتی صورت گرفت، و نخستین نمایش آن در ژانویه ۲۰۱۷ در لس آنجلس بود و سپس توسط سامیت انترتینمنت در فوریه ۲۰۱۷ در ایالات متحده به نمایش درآمد. از دیگر فیلم هایی که در ژانر اکشن میتوان معرفی کرد، میتوان به فیلم سیسو اشاره کرد.

داستان فیلم جان ویک 2

پس از تسویه حساب با روس‌ها در قسمت اول فیلم، حالا که ویک به زندگی عادی خود بازگشته، سروکله سانتینو د آنتونیو، برادر سردسته مافیای ایتالیا از راه می‌رسد و وی از ویک به علت داشتن نشان تعهد می‌خواهد که دِینش را ادا کند و از ویک می‌خواهد خواهرش که سردسته مافیا است را به قتل برساند. ویک امتناع می‌کند و سانتینو در واکنشی عجولانه خانه ویک را به آتش می‌کشد. حال غول درونی ویک بیدار شده و او ابتدا به دنبال ادای دین (که در دنیای آدمکش‌ها یک رسم می‌باشد) نسبت به سانتینو و سپس انتقام از وی است و…اگر به فیلم های هیجان انگیز علاقه دارید حتما فیلم جان ویک را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

بررسی فیلم جان ویک 2

جان ویک 2 یکی از بهترین فیلم های ژانر اکشن است که توانسته با ستاره بی همتای خود یعنی کیانو ریوز طرفداران بسیار زیادی به خود جلب کند ریوز به بهترین شکل ممکن، شخصیتی هوشمند، با اراده و خشن را از جان ویک خلق می‌کند و در سکانس های اکشن فیلم، به طرز خشونت‌واری به مبارزه کردن می‌پردازد که بیننده را به وجد می‌آورد. در طول فیلم به هیچ وجه مخاطب به فراموشی سپرده نمی‌شود و مدام سورپرایز های هیجان انگیزی برای وی برنامه ریزی شده‌اند. اکشن های ناب و تعقیب و گریز های مهیج در کنار داستانی غیرقابل پیش‌بینی و غافلگیر کننده، از جمله مواردی هستند که بیننده را در طول فیلم به خود جذب می‌کنند و وی را همیشه در اوج نگه می‌دارند. نسبت به نسخۀ قبلی از محتوای کمدی و لحن شوخ فیلم کاسته شده است و همه چیز رنگ و لعاب یک فیلم مملو از خشونت، انتقام و خون را به خود گرفته است که در راس تمامی آنها کارگردانی مثال زدنی چاد استاهلسکی را شاهد هستیم. چاد در این فیلم هم لحن خشن و پر اضطراب نسخۀ قبل را رعایت کرده است و فیلمی کاملا موافق با مزاج مخاطبان ساخته. همچنین حضور چند دشمن جدید در صفوف دشمنان جان ویک در کنار ضربه های مهلک وارد شده بر جان در ابتدای فیلم، باعث شده‌اند نسخۀ دوم، خود را بسیار حیاتی‌تر و دیوانه‌وارتر از قبل به نمایش بگذارد. فراز و فرودهایی در طول فیلم احساس می‌شوند که روند فیلم را متنوع‌ تر کرده‌اند. حوادث داستانی فیلم در لوکیشن های مختلفی رخ می‌دهند و در پایان فیلم هم شاهد یک تالار آیینۀ بسیار هیجان انگیز هستیم که جو مبارزۀ نهایی جان ویک را متشنج‌تر کرده است. برخلاف دیگر فیلم های امروزه در ژانر اکشن که تا حد بسیار زیادی در بالا بردن کیفیت اکشن های خود دست به دامان تکنولوژی CGI می‌شوند؛ در ساخت فیلم جان ویک ۲ سعی بر این بوده که مبارزات بسیار باورپذیر باشند تا مخاطب احساس غریبگی با فیلم نکند و تمام محتوای آن را درک و تجسم کند تا تماشای فیلم به تجربه‌ای بسیار دلنشین برای وی تبدیل شود. این موضوع را می‌توان یکی از نکات مثبت فیلم در نظر گرفت که منجر به بالا رفتن کیفیت فیلم در دستۀ اکشن های کلاسیک باشد. هدف اصلی سری فیلم های جان ویک؛ خلق اکشن های دیوانه‌وار است؛ نه روایت یک داستان عمیق.در ادامه با دانلود فیلم جان ویک 4 همراه ما باشید. از همین رو تمرکز اصلی سازندگان معطوف به خلق صحنه های اکشن فیلم و نبردهایی است که در میان فیلم های اکشن اخیر، حرف اول را می‌زنند. جان ویک می‌تواند یک منبع اقتباس بسیار خوب و کامل برای خلق یک بازی ویدئویی باشد که در آن کنترل یک شخصیت کشنده و دیوانه‌ وار مانند جان ویک را به دست می‌گیرید. بدون تردید دانلود فیلم جان ویک 2 با دوبله فارسی می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای تماشای فیلم باشد.به طور کلی، سازندگان فیلم به بهترین شکل ممکن توانسته‌اند به هدف خود دست یابند و فیلمی نفس‌گیر و درگیر کننده را در زمینۀ خلق صحنه های اکشن و خشونت های بی حد و اندازه، خلق کنند.فیلم جان ویک 2 در ژانر جنایی می تواند یکی از بهترین فیلم های انتخابی شما برای تماشا باشد.

بازیگران فیلم جان ویک 2

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه بووری یک ارباب جنایات زیرزمینی، ریکاردو اسکامارسیو در نقش سانتینو دی آنتونیو:یک رئیس ایتالیایی کامورا که ویک را مجبور به ترور می کند، روبی رز در نقش آرس :یک قاتل و مجری امنیتی لال سانتینو، لنس ردیک در نقش شارون:نگهبان هتل کانتیننتال در نیویورک، پیتر استورمار در نقش آبرام تاراسوف:برادر ویگو،عموی ایوسف و یک گانگستر روسی، بریجت مویناهان در نقش هلن ویک:همسر متوفی جان. فرانکو نرو در نقش جولیوس،مالک و مدیر هتل کانتیننتال در نیویورک، جان لگوئیزامو در نقش اورلیو،صاحب یک مغازه خرده فروشی گران قیمت، ایان مک شین در نقش وینستون اسکات ،مالک و مدیر هتل کانتیننتال در نیویورک،یک شخصیت کلیدی دنیای اموات، کلودیا گرینی در نقش جیانا دی آنتونیو،خواهر سانتینو. پیتر سرافینوویچ در نقش سوملیه:تامین کننده اسلحه در هتل کانتیننتال،لوکا موسکا به عنوان یک خیاط ایتالیایی که مسئول خدمات مد و زره بدن در هتل کانیننتال است، توبیاس سگال در نقش جنایتکار، توماس سادوسکی در نقش جیمی افسر پلیسی که دوست جان ویک است، یاموماتویاما ریوتا در نقش راجا، اریک فراندسن در نقش سکه شناس.در ادامه با دانلود فیلم جان ویک 2 با زیرنویس چسبیده فارسی همراه ما باشید.

کلام آخر

فیلم جان ویک 2 دومین دنباله از فیلم جان ویک است این فیلم نسخه بهتر از جان ویک 1 است صحنه های اکشن و هیجان انگیز این فیلم می تواند شما را به وجد بیاورد.اگر به فیلم های اکشن با قهرمانان دوست داشتنی علاقه دارید پیشنهاد میکنم حتما این فیلم زیبا را در کنار خانواده تماشا کنید و از تماشای آن لذت ببرید همچنین از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم Extraction 2020 است این فیلم نیز می تواند برای شما بسیار جذاب و تماشایی باشد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قرزاد
قرزاد
1 سال قبل

سلام
نوروز مبارک
لطفا لینک دانلود بررسی کنید

Mohamad
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  قرزاد

سلام خدمت شما. مشکلی وجود ندارد.

Hani
Hani
11 ماه قبل

سلام ببخشید فایل زیرنویس خرابه رو فیلم پخش نمیشه

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x