دانلود فیلم ایرانی سارا و آیدا از مازیار میری

دانلود فیلم ایرانی سارا و آیدا از مازیار میری با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی سارا و آیدا کیفیت بلوری ۱۰۰۰p و ۷۲۰p و ۴۸۰p

دانلود قانونی فیلم سارا و آیدا با حجم کم و عالی

Download Film Irani Sara Va Ayda

دانلود فیلم ایرانی سارا و آیدا از مازیار میری

نام فیلم: سارا و آیدا

ژانر: خانوادگی / اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹۵

سال انتشار: ۱۳۹۶

محصول کشور: ایران

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

تهیه کننده: مازیار میری

نویسندگان: امیر عربی

کارگردان: مازیار میری

اطلاعات کامل: کلیک کنید

ستارگان: غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان بخش، یغما گلرویی

خلاصه داستان فیلم سارا و آیدا: سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟ شما میتوانید با لینک مستقیم از سایت ناب مووی این فیلم را دریافت کنید


دانلود فیلم ایرانی سارا و آیدا از مازیار میری

نقد و برسی فیلم سارا و آیدا

دانلود فیلم ایرانی سارا و آیدا از مازیار میری

مازیار میری، فیلم‌ ساز شهیر و پرافتخار ایرانی بعد از تجربه موفق فیلم «حوض نقاشی»، که در جاری کردن اشک مخاطب در سالن سینما بسیار موفق بود، این بار با فیلم «سارا و آیدا» و فضایی متفاوت بازگشته است . «سارا و آیدا» مانند کارهای قبلی میری اثری است اجتماعی اما بیش از آنکه شبیه «حوض نقاشی» باشد و یک معضل خاص را مورد بررسی قرار دهد، مانند «سعادت‌ آباد» به سراغ موضوعی عمومی‌ تر رفته است و با پرداختن به نگرانی‌ های اخلاقی می‌ت وان گفت میری به ریشه‌ های خود بازگشته است. غیرقابل‌ انکار است که آثار متأخر میری تحت تأثیر آثار فرهادی و تعلیق‌ های ناشی از انتخابات اخلاقی که مشخصه آثار وی است، قرار دارد. این تأثیر اگر در «سعادت‌آباد» در لایه‌های زیرین یک فیلم‌ نامه پیچیده و پر شخصیت بود، در «سارا و آیدا» نمود بیرونی‌ تر و آشکارتری دارد.

دانلود فیلم ایرانی سارا و آیدا از مازیار میری

دانلود فیلم ایرانی سارا و آیدا از مازیار میری

میری در آخرین فیلم خود مستقیماً به سراغ مسئله انتخاب اخلاقی میان خوب و بد رفته است و این موضوع بیش از پیش یاد آور مضمون اصلی فیلم‌ های فرهادی است. همان‌ طور که گفتیم سارا و آیدا فیلمی است کم کاراکتر. اصلی‌ترین کاراکترهای «سارا و آیدا» طبیعتاً این دو کاراکتر هستند.. دیگر کاراکتر مهم سعید، نامزد آیدا‌‌ است؛ اما مشکل اینجاست که دیگر شخصیت‌های فیلم بسیار فرعی هستند و هیچ نقش دراماتیکی بر عهده ندارند. حضور کاراکترهای دیگر غیر ضروری و اصلاً حضورشان نابه‌جا به نظر می‌رسد. اساساً فیلم‌ نامه امیر عربی، چندان پیچیده نیست و این در مورد شخصیت‌پردازی هم صدق می‌کند. حتی کاراکتر های اصلی هم بسیار سطحی و تیپیک هستند و انگیزه‌ هایشان واضح و قابل پیش‌ بینی است.

دانلود فیلم ایرانی سارا و آیدا از مازیار میری

دانلود فیلم ایرانی سارا و آیدا از مازیار میری

مصطفی زمانی که بیشتر او را ایفاگر نقش‌ های مثبت دیده‌ایم در این فیلم، خود را به چالش کشیده و در نقشی منفی ظاهر شده است و آن‌طور که ورای تاریکی به چشم می‌آید می‌توان گفت بازی نسبتاً قابل‌ قبولی ارائه داده است. پگاه آهنگرانی هم در نقش آیدا، دوبعدی بودن این شخصیت را خوب منتقل کرده است. مخصوصاً که آخرین بازی که از وی دیده‌ایم مربوط به «هفت‌ماهگی» است که بی‌شک بدترین بازی کارنامه هنری وی است. دیگر بازیگر نقش اصلی غزل شاکری در نقش سارا است. وی که فرزند فرشته طائرپور است، بیشتر با نقشی که در ده‌ سالگی خود در فیلم «گلنار» کامبوزیا پرتوی ایفا کرد شناخته می‌شود. بازی احساسی شاکری بسیار درونی و قابل‌ قبول است، اما چیزی که بازی وی را در سطح یک بازی معمولی متوقف می‌کند، شیوه ادای دیالوگ‌ها توسط وی است. بسیاری از واژه‌ها که در طول فیلم در خلال دیالوگ‌ های شاکری تکرار می‌شوند با گویشی خاص ادا می‌شوند که مانع برقراری ارتباط بیننده با این نقش می‌شود. این موضوع چنان نمود پیدا می‌کند که در پایان فیلم وقتی راجع به خانواده آیدا در شهرستان صحبت می‌شود، تماشاچیان فیلم دچار تردید می‌ شوند که مگر سارا شهرستانی نبود؟ دیگر بازیگر فیلم تینا پاکروان است. فیلم‌سازی که سال گذشته با فیلم «نیمه‌شب اتفاق افتاد» در جشنواره حضور داشت و در جشنواره سی‌ و پنج در مقام بازیگر ظاهرشده است.

سارا و آیدا فیلم سینمایی کامل دانلود

پیشنهاد میشه همچنین ببینید

به اطلاع کاربران گرامی میرساند که این اثر متعلق به موسسه «موسسه تصویری سوره» بوده و سایت ناب مووی با هماهنگی شرکت آپ نما اقدام به فروش و دانلود قانونی این فیلم کرده است. قانونی و حلال دانلود کنید.

پشتیبانی: آیدی تلگرام شرکت آپ نما Help_UpNama


دانلود فیلم سارا و آید با کیفیت ۱۰۸۰p حجم: ۱.۸ گیگابایت با قیمت ۳,۰۰۰ تومان

Download


دانلود فیلم سارا و آید با کیفیت ۷۲۰p حجم: ۱.۱ گیگابایت با قیمت ۲,۵۰۰ تومان

Download


دانلود فیلم سارا و آید با کیفیت ۴۸۰p حجم: ۶۷۷ مگابایت با قیمت ۲,۰۰۰ تومان

Download


آنونس فیلم سارا و آیدا

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x