IMDB 7.1

خلاصه داستان فیلم من، ربات

معرفی من، ربات I, Robot 2004

فیلم من، ربات محصول کشور آمریکا و آلمان در ژانر اکشن و معمایی و علمی فانتزی میباشد.فیلم جدید من، ربات توسط Alex Proyas کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Will Smith و Bridget Moynahan و Bruce Greenwood در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۷.۱از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم I, Robot

دل اسپونر (ویل اسمیت) یک افسر پلیس است در زمانه ای که کنترل همه وسایل در دست روبات ها است دل(ویل اسمیت) اعتقادی به استفاده از روبات ها ندارد تا اینکه روباتها سر به شورش میگذارند و درستی حرف دل اسپونر ثابت میشود و او شروع به مبارزه با روبات ها میکند ولی او نمیداند که …….

نقد و بررسی فیلم من، ربات

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم I, Robot به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۳ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x