IMDB 6.5

تریلر و جزئیات

بازیگران: Adam Brody , Angelina Jolie , Brad Pitt Brad Pitt , angelina Jolie , adam Brody ,

کارگردان: Doug LimanDoug Liman

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 15 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم اقا و خانم اسمیت

دانلود فیلم اقا و خانم اسمیت Mr and Mrs Smith 2005

آقا و خانم اسمیت (۲۰۰۵) یک فیلم اکشن کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی داگ لیمان و نویسندگی سیمون کینبرگ است. در این فیلم برد پیت و آنجلینا جولی در نقش جان و جین اسمیت، یک زوج متاهل از طبقه متوسط رو به بالا که متوجه شدند که آنها قاتلان آژانس‌های رقیب هستند و به آنها مأموریت داده شده‌است که یکدیگر را به قتل برسانند، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در مورد جان و جین اسمیت است که ظاهراً زندگی آرام و یکنواختی دارند. آنها در یک آپارتمان کوچک در واشنگتن دی.سی. زندگی می‌کنند و هر دو در شرکت‌های بیمه کار می‌کنند. اما در واقع، هر دو آنها قاتلان حرفه‌ای هستند که برای آژانس‌های رقیب کار می‌کنند.

یک روز، جان و جین برای اولین بار متوجه می‌شوند که هر دو آنها قاتل هستند. آنها سعی می‌کنند از هم دوری کنند، اما سرانجام مجبور می‌شوند با هم روبرو شوند.

جنگ بین جان و جین آغاز می‌شود و آنها با تمام توان سعی می‌کنند یکدیگر را از بین ببرند. اما در طول این جنگ، آنها متوجه می‌شوند که هنوز هم یکدیگر را دوست دارند.

در نهایت، جان و جین تصمیم می‌گیرند که با هم کار کنند تا از شر کسانی که آنها را استخدام کرده‌اند خلاص شوند. آنها موفق می‌شوند و در نهایت با هم زندگی آرام و شاد خود را آغاز می‌کنند.

آقا و خانم اسمیت یک فیلم اکشن کمدی موفق بود که با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم بیش از ۴۷۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۰۵ شد.

فیلم به دلیل بازی خوب بازیگران، کارگردانی پرتنش و داستان جذاب، مورد تحسین قرار گرفت. منتقدان از بازی برد پیت و آنجلینا جولی به عنوان جان و جین اسمیت تمجید کردند. همچنین کارگردانی داگ لیمان و داستان فیلم مورد تحسین قرار گرفت.

آقا و خانم اسمیت یک فیلم سرگرم‌کننده و جذاب است که ترکیبی از اکشن، کمدی و عاشقانه است. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد.

۳.۶ ۱۳ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad
mohammad
2 سال قبل

سلام ببخشید این فیلم سانسور شده است؟

سیما
سیما
2 سال قبل

سلام

سیما
سیما
2 سال قبل

Film

Abdollah111
Abdollah111
1 سال قبل

ابدت

کلید نقره ای
کلید نقره ای
11 ماه قبل

خیلی خوب بود

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x